خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سئو سایت / طراحی سایت / تبلیغات

ریچ اسنیپت در سایت فروشگاهی

ریچ اسنیپت ها و schema های موثر به عنوان یک تکنیک پیشرفته سئو در طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی در نظر گرفته شده اند که باید در سئو شما مدنظر قرار گیرد.

ریچ اسنیپت ها با کمک HTML ایجاد می شود که توسط خزنده های موتور جستجو برای ارائه اطلاعات به جستجوگرها قبل از کلیک بر روی نتیجه جستجو، خوانده می شود.

این امر باعث می شود موقعیت سایت شما بهتر شود و با هدایت ترافیک واجد شرایط تر به وب سایت خود، نرخ کلیک و تبدیل را بهبود بخشند.

Rich Snippets چیست؟

همانطور که گفته شد، ریچ اسنیپت ها از داده های کدگذاری شده HTML هستند که یکبار در نشانه گذاری HTML شما پیاده سازی شده است و در نتیجه موتور جستجوی بهتری را به وجود می آورند که به کاربران در نمایش داده های خاص کمک می کند. این قسمت از اطلاعات مستقیما در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شود و توضیحات صفحه را بسته به طرح یا نوع آن به کار نشان می دهد.

این نوع با مجموعه ای از خواص یا کدی که توسط موتورهای جستجو خوانده می شود همراه است و در نتیجه عمل جستجو، پیاده سازی می شود.

هزینه طراحی سایت

انواع زیادی از ریچ اسنیپت ها وجود دارد که می توانند در HTML یک صفحه وب رمزگذاری شوند. در زیر برخی از ریچ اسنیپت ها رایج مورد استفاده وب سایت ها تا به امروز ذکر شده است:

1. تصاویر و تالیف متن برای Google

ریچ اسنیپت از نویسنده که با عنوان Google Autorizhip شناخته می شود، فهرست جستجوی ارگانیک شما را با ظاهری شخصی و قابل اعتماد نشان می دهد.

این اسنیپت شامل تصویر نویسنده، نام نویسنده و میزان دنبال کنندگان Google+ است که نویسنده در اختیار دارد.

2. بررسی و رتبه بندی

ریچ اسنیپت از طریق نظرات و رتبه بندی ها، رتبه بندی شرکت، نام سازمان، محصول و… را با تعداد بررسی ها نشان می دهد.

این ریچ اسنیپت یک روش عالی برای نشان دادن کیفیت کلی و قابلیت اطمینان صفحه خاص یک سایت است.

3. Breadcrumbs

ریچ اسنیپت ها به منظور Breadcrumbs مجموعه ای از لینک هایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که به کاربر در درک و هدایت سلسله مراتب سایت شما کمک می کند.

4. محصولات

ریچ اسنیپت ها از قیمت محصول، در دسترس بودن و رتبه بندی محصولات شما را نشان می دهد.

این اسنیپت قبل از کلیک بر روی نتیجه جستجو، به جذب مصرف کنندگان واجد شرایط کمک می کند.

5. دستور العمل ها

ریچ اسنیپت از دستور العمل، تصویری از کالای غذایی را با رتبه کاربر نمایش می دهد. اغلب اوقات این اسنیپت حاوی مقدار زمان لازم برای ساخت آن و بعضی اوقات اطلاعات اضافی در مورد ارزش غذایی است.

6. اطلاعات آهنگ موسیقی

ریچ اسنیپت از موسیقی لیستی از لینک های مستقیم به آهنگ ها و طول آهنگ و آلبوم زیر توضیحات را نشان می دهد.

7. اطلاعات یک رویداد

ریچ اسنیپت ها از وقایع تاریخ و مکان یک رویداد خاص را نشان می دهد.

در کل، اطلاعات اضافی همراه با توضیحات به کاربران کمک می کند تا صفحه را بهتر بشناسند.

نحوه اجرا و ایجاد ریچ اسنیپت ها

برای اجرای ریچ اسنیپت ها در کد HTML صفحات شما، از نظر فنی، توانایی بسیار کمی برای این کار وجود دارد. یعنی شما نمی توانید هر چیزی که دوست دارید را تبدیل به یک ریچ اسنیپت کنید.

سه نوع اصلی نشانه گذاری وجود دارد که گوگل آن را به عنوان یک اسنیپت قوی می شناسد و ترجمه می کند که شامل میکرودیتاها، میکروفرمت ها و RDFa است.

گوگل استفاده از میکرودیتا را توصیه می کند، بنابراین ما به این نوع کد توجه خواهیم کرد.

متادیتا توسط Google به عنوان روشی برای برچسب زدن محتوا برای توصیف نوع خاصی از اطلاعات با استفاده از مجموعه ای از ویژگی ها و واژگان Schema تعریف شده است.

واژگان Schema یک حرکت اساسی بود که توسط موتورهای جستجو جمع شد تا مجموعه واژگان مشترکی را که توسط وب مسترها استفاده می شود برای مشخص کردن صفحات خود به روش هایی که قابل درک توسط موتورهای جستجو بزرگ است، جمع آوری کند و یاد بگیرد.

بنابراین، با استفاده از قالب بندی میکرودیتا در رابطه با واژگان، برای نشانه گذاری HTML صفحات وب، اطلاعاتی ایجاد می شود که توسط موتورهای جستجوگر اصلی به عنوان ریچ اسنیپت تفسیر می شود.
ساخت وب سایت


ایجاد ریچ اسنیپت ها به نظر می رسد کار دشواری باشد اما در واقع کار بسیار ساده ای است.

میکرودیتا برای استفاده از تگ های HTML برای اختصاص ویژگی های Schema به بلوک های HTML طراحی شده است.

بنابراین، هنگام استفاده از کد برای ایجاد ریچ اسنیپت ها ، مشکلات مختلفی در ادامه نخواهید داشت و پیشنهاد می کنیم هنگام ایجاد ریچ اسنیپت ها این مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. قبل از شروع به تعیین کد خود، میکرودیتاها را کاملا بشناسید. Html5 Doctor یک منبع عالی برای یادگیری بیشتر در مورد تگ ها، عناصر و ویژگی های مختلف است.
  2. هنگامی که احساس می کنید میکروداده ها را درک می کنید، برای پیاده سازی مناسب ترین کد ریچ اسنیپت، باید صفحه مورد نظر خود را بررسی کنید.
  3. حالا که اطلاعات اولیه ای در مورد صفحه خود دارید، مجموعه ای از schema های مربوط به صفحه خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر صفحه شما حاوی لیست آهنگ ها و اطلاعات است، ویژگی های Schema مربوط به موسیقی را انتخاب می کنید. منطقی نیست که ویژگی های دستور العمل را به کد HTML خود اعمال کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت اطلاعات بیشتری در این زمینه را کسب کنید.
  4. اکنون زمان اجرای کد شما است و در صورت نیاز به کمک اضافی برای تنظیم ریچ اسنیپت خود، باید به Google Webmaster Tools مراجعه کنید. گوگل برای کمک به وب مسترها در اجرای ریچ اسنیپت ها و سایر روش های رمزگذاری، مجموعه ای از صفحات وب را برای مراجعه کنندگانی نظیر شما، ایجاد کرده است.
  5. هنگامی که کد خود را با میکرودیتاها و واژگان کاربردی Schema مشخص کردید، باید صفحه خود را آزمایش کنید تا ببینید Google می تواند نشانه گذاری شما را بخواند یا خیر. اگر کد شما اشتباه باشد، Google نمی تواند آن را به عنوان یک ریچ اسنیپت تفسیر کند و در نتایج جستجو ظاهر نمی شود. می توانید ریچ اسنیپت خود را با استفاده از ایجاد شده توسط Google Webmaster Tools تست کنید.
  6. اگر چراغ سبز را از طرف Google دریافت کردید که کد ریچ اسنیپت شما در حال کار است، اگر ریچ اسنیپت نشان داده نشد، نگران نباشید زیرا برای فهرست بندی داده های جدید حدود دو هفته به طول می انجامد.

چرا در وب سایت های فروشگاهی از Schema و ریچ اسنیپت ها استفاده می کنید؟

مشخص شده است که ریچ اسنیپت ها با افزایش ترافیک، شرایط بهتری برای وب سایت شما به وجود می آورد. در حقیقت، بسیاری از شرکت ها هنگام استفاده از ریچ اسنیپت ها مطابق سایت MOZ، شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی در نرخ های تبدیل خود هستند.

این یک مسئله کاملا منطقی است زیرا کاربران قبل از دسترسی به سایت اطلاعات بیشتری در مورد صفحه کسب می کنند.

Schema.org یک استاندارد در برنامه نویسی وب سایت ایجاد کرده است تا به توسعه دهندگان اجازه دهد کدی را که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، در خود جای دهند.

این موضوع به شما امکان می دهد اسنیپت های خاصی از جمله بررسی، قیمت گذاری و غیره را در آن قرار دهید که می توانند توسط گوگل در یک قالب منحصر به فرد نمایش داده شوند.

در ژوئن سال 2011، گوگل رسما وب سایت schema.org را معرفی کرد و استفاده از schema را در نمایش نتایج آن ها شروع کرد.

عناصر مختلف زیادی وجود دارد که می تواند در یک وب سایت مورد استفاده قرار گیرد اما برای این مقاله ما به طور عمده عناصری را که از یک وب سایت فروشگاهی سود می برند را پوشش می دهیم.

معمولا Schema هایی که برای سایت های فروشگاه اینترنتی و تجارت الکترونیک استفاده می شود شامل رتبه بندی محصولات، برند ها، مدل، شناسه محصول، پیشنهادات و بررسی ها می باشد.

تمام این برچسب های schema را می توانید در صفحه اطلاعات مربوط به محصول schema.org پیدا کنید. اضافه کردن میکروداده های schema در وب سایت بسیار آسان است زیرا آن ها صرفا تکه کدی از HTML هستند.

به عنوان مثال، یک برچسب از “itemprp=”reviews در بخش کد وب سایت برای بررسی های شما قرار می گیرد.

اگر به این روش فکر کنید، اطلاعات اضافی در نتیجه جستجو به کاهش اضطراب کاربران در انتخاب صفحه ای که مربوط به آنچه در جستجوی آن هستند، کمک می کند.

آن ها فکر خواهند کرد که هنگام کلیک کردن بر روی نتیجه جستجو، تصمیم درستی گرفته اند.

به عنوان مثال، اگر یک ریچ اسنیپت را در صفحات محصول خود اجرا کنید، نتایج جستجوی شما شامل در دسترس بودن محصول، قیمت گذاری و بررسی محصولات شما خواهد بود.

در اصل، شما می توانید کل قله بازاریابی محصول خود را از طریق یک ریچ اسنیپت ارتباط برقرار کنید و نتیجه جستجوی خود را بسیار قدرتمند کنید.

در واقع نوع وب سایت شما مهم نیست اما اینکه بتوانید ریچ اسنیپت ها را در سایت خود ایجاد کنید، مطمئنا باعث می شود تا وب سایت شما در کمترین زمان ممکن، پیشرفت کند و بازدیدهای بیشتری نسبت به قبل، دریافت کند.


بیشتر بخوانید: اهمیت ریچ اسنیپت ها در سایت های فروشگاهی

سایت شرط بندی حضرات

سایت شرط بندی حضرات که متعلق به پویان مختاری می باشد و به سایت شرط بندی مختاری هم معروف است ، یک سایت شرط بندی معروف ایرانی است . پویان مختاری با انتشار کلیپ هایی با همکاری همسر خود ، نیلی افشار ، دنبال کنندگان زیادی را به سمت خود کشاند و با استفاده از همین فالوور های بالا ، به تبلیغ سایت شرط بندی خود پرداخت . این سایت تحت مجوز شرکت شرط بندی مونتیگو فعالیت می کند ، بیش از 15 رشته ورزشی را می توانید در این سایت شرط بندی کنید . حداقل واریز در این سایت 10 هزار تومان و حداکثر مبلغ برداشت در هر روز تا سقف 5 میلیون تومان می باشد . همچنین این سایت بونس و جوایز تشویقی هم دارد . سایت شرط بندی حضرات یکی از معتیرترین سایت ها از نظر کاربران.

https://taktik4.website/511-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%D8%B7-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%A7%D8%AA.html

مدیریت سایت حضرات برعهده کیست ؟

پویان مختاری خواننده بختیاری ایران مدیریت سایت شرط بندی حضرات را بر عهده دارد . پویان مختاری و نیلی افشار زوج سلبریتی و مشهور ایرانی هستند که هم اکنون در ترکیه سکونت دارند . پویان در سال 1396 این سایت را تاسیس کرد و با تبلیغات اینستاگرامی توانست خیلی زود نام آن را بر سر زبان ها انداخته و هم اکنون نیز آن را به بهترین سایت شرط بندی ایران تبدیل کند . در این مسیر نیلی افشار نیز همواره در کنار پویان بوده و جایگاهی که وب سایت این روزها از آن برخوردار است حاصل تلاش این دو و البته تیم پشتیبانی می باشد الیته اخیرا به نظر میرسد این دو نفر از هم جدا شده اند و

ضرایب سایت پیش بینی فوتبال حضرات خوب است

شما در سایت پیش بینی حضرات 73 پویان مختاری قادر به شرط بندی بر روی تمام مسابقات ورزشی هستید . پیش بینی در مسابقات فوتبال این سایت با ضرایب بالا در دسترس شما قرار گرفته است .سایت پیش بینی پویان مختاری یک فضای جامع برای شرط بندی ورزشی در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند یک شرط بندی با امکانات فراوان داشته باشند . مسابقات فوتبال را در این سایت تا دقیقه 90 بازی ها امکان شرط بندی برای شما فراهم است . شما می توانید در سایت حضرات پخش زنده بازی ها و همچنین ضریب هایی بالاتر را شاهد باشید .

بازی جذاب انفجار در سایت حضرات را از دست ندهید

مهم ترین فاکتور برای اینکه یک سایت را برای بازی انفجار معتبر قلم داد کنیم الگوریتمی می باشد که یک وب سایت برای این بازی ارائه داده است . از همین رو سایت بازی انفجار حضرات تمام تلاش خود را کرده است و امروزه شاهد الگوریتمی هستیم که می تواند بیش از هر موقعی برای شما ضریب های بالا نشان دهد . دلیل این موضوع آپدیت های انجام شده بر روی این الگوریتم می باشد که باعث شد بسیاری از باگ های موجود گرفته شود . این به این معنی است که شما با استفاده از این سایت بازی انفجار می توانید بسیار موفق تر ظاهر شوید . و همچنین سود های بالایی کسب کنید . چرا که احتمال برد شما در این سایت با توجه به ضریب های بالایی که برای بازی انفجار ارائه داده است بسیار بیش تر از دیگر سایت های بازی انفجار می باشد .

اپلیکیشن اختصاصی حضرات (پویان مختاری ) را داشته باشید

بهترین راه برای بازی کردن درکازینو آنلاین حضرات ، اپلیکیشن حضرات است . این اپلیکیشن فیلتر نمیشه و شما همیشه به آدرس جدید و بدون فیلتر منتقل خواهید شد . فعلا این برنامه فقط در سیستم عامل اندروید قابل استفاده است . شما با داشتن این نرم افزار بر روی گوشی تان ضمن اینکه به تمام امکانات سایت دسترسی پیدا می کنید ضمنا با سرعت بالایی می توانید در پیش بینی ها و شرط بندی ها شرکت کنید .

بریا دانلود اپلیکیشن شرط بندی به این صفحه بروید

بونوس های سایت شرط بندی پویان مختاری یا حضرات

در مورد بونوس های شرط بندی می دانید که سایت ها به مناسبت های مختلف از کاربران خود قدر دانی می کنند . قدردانی که با اعطای شارژ هدیه همراه می باشد . سایت حضرات بت پویان مختاری هم در واقع این موضوع را در مرکز توجهات خود قرار داده است و به مراتب شروعی پر بارتر را برای خود رقم بزنید . چرا که بعد از ثبت نام و ورود به سایت حضرات می توانید بونوس 150 درصدی را به پاس خوش آمد گویی دریافت کنید .

سایت پویان مختاری با درگاه بانکی مستقیم

در سایت پویان مختاری یا همان حضرات روش های مختلفی برای شارژ حساب کاربری وجود دارد . در این روش شما به طور مستقیم هر چقدر که مایل هستید هزینه کنید .کسانی که دوست ندارند از روش درگاه مستقیم استفاده کنند ، می توانند از روش کارت به کارت استفاده کنند و مبلغی که می خواهند هزینه کنند را به شماره کارتی که سایت اعلام کرده واریز کنند . در این روش حساب شما معمولا بین 2 تا 5 دقیقه بعد از واریزی شارژ خواهد شد در ضمن این روش هم مثل روش قبلی مطمئن می باشد .

بازی های ارائه شده در سایت شرط بندی حضرات

بازی ها در دو بخش پیش بینی و کازینو در دسترس قرا گرفته اند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن آن ها را برای خود انتخاب کنید . در واقع وجود فاکتور جامعیت می تواند برگ برنده در انتخاب این سایت باشد .

دیگر سایت پیش نهدی ما سایت تاک تیک است


شبکۀ توزیع محتوا چیست؟

تعریف فنی از شبکه توزیع محتوا یا Content Delivery Network) CDN) به معنای شبکه جهانی از سرورهاست که با هدف توزیع و ارائه محتوای اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن ایجاد شده اند.

محتوای اینترنتی مجموعه ای از بخش های ضروری است – بخش هایی که برای آپلود مناسب محتوا لازم هستند. این بخش های مهم در اجرای پروژه طراحی سایت به کار می رود و شامل فایل های جاوا اسکریپت، صفحات HTML، تصاویر، ویدیوها و استایل شیت ها (Stylesheet) هستند.
استفاده از CDN این امکان را فراهم ساخته تا این فایل های ضروری به سرعت انتقال پیدا کند تا کسانی که در اینترنت جستجو می کنند بتوانند محتوای اینترنتی را فورا دریافت کنند. بزرگترین شرکت های دنیا که از CDN استفاده می کنند شامل آمازون، فیسبوک و نتفلیکس هستند. وقتی می شنویم که این شرکت ها از شبکه توزیع محتوا استفاده می کنند به این معنی نیست که کسب و کارهای کوچک هم به آن نیاز دارند؟

هیچ دلیلی مثل سرعت کم لودشدن صفحات اینترنتی باعث نمی‌شود که آن‌ها را ببندم. معمولاً وقتی صفحه‌ای باز نمی‌شود یک بار دیگر این شانس را به صفحۀ مورد نظر می‌دهم که با فیلترشکن بازش می‌کنم؛ چون شاید فیلتر باشد. اگر باز هم سرعت لودش پایین باشد، دیگر آن صفحه را می‌بندم. کم‌کم برای من جالب شد بدانم این سرعت لودشدن سایت فقط برای من مهم است یا برای بقیۀ آدم‌ها هم اهمیت دارد؟ در جستجوهایم به آمارهای جالبی رسیدم.

این آمار باعث شد بیشتر کنجکاو بشوم و دربارۀ سرعت لودشدن سایت‌ها جستجو کنم و ببینم اصلاً دلیل این لود‌نشدن‌ها یا دیر لود‌شدن‌ها چه می‌تواند باشد. درنهایت به عبارت CDN رسیدم! نتایج کنجکاوی‌هایم دربارۀ CDN تبدیل شد به عناوین زیر که در ادامه دربارۀ هر عنوان، باتوجه‌به چیزهایی که درباره‌شان خواندم و از آن‌ها فهمیدم، به زبان خیلی ساده و غیرفنی صحبت می‌کنم تا بدون داشتن دانش فنی هم متوجه بشوید.

  • شبکۀ توزیع محتوا چیست؟
  • از پیدایش تا تکامل شبکۀ توزیع محتوا؛
  • شبکۀ توزیع محتوا چگونه کار می‌کند؟
  • یک مثال برای درک بهتر شبکۀ توزیع محتوا؛
  • انواع شبکه‌ها و سرویس‌دهنده‌های توزیع محتوا؛
  • مزایا و معایب شبکه‌های توزیع چه هستند؟
  • آیا سایت من به شبکه‌های توزیع نیاز دارد؟

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاه آنلاین

شبکۀ توزیع محتوا چیست؟

شبکۀ توزیع محتوا (Content Delivery Network) که به‌اختصار به آن CDN می‌گویند، به شبکه‌ای عظیم از سرورها که در مناطق مختلف جغرافیایی دنیا (نقاط حضور یا Points of Presence یا به‌اختصار PoP) ایجاد شده‌اند گفته می‌شود. هدف اصلی آن تحویل محتوا از نزدیک‌ترین نقطۀ جغرافیایی به کاربران سایت، با کیفیت و سرعت بیشتر است. در زبان فارسی به شبکۀ توزیع محتوا «شبکۀ تحویل داده» و «شبکۀ پخش محتوا» نیز می‌گویند که به‌خاطر میزان استفاده از عبارت «شبکۀ توزیع محتوا» و مصطلح‌شدن این عبارت، من هم از عبارت شبکۀ توزیع محتوا به‌عنوان ترجمۀ CDN استفاده می‌کنم.

از پیدایش تا تکامل شبکۀ توزیع محتوا

شبکه‌های توزیع محتوای تجاری (Commercial CDNs) از دهۀ ۹۰ میلادی وجود داشتند. مانند هر تکنولوژی دیگر که دو دهه از سن آن می‌گذرد، در ساختار این تکنولوژی نیز تحولات گسترده‌ای رخ داد تا امروز به شبکۀ توزیع محتوای قوی‌ای که هست تبدیل شود. مسیر تحول شبکۀ توزیع محتوا را نیروهای بازار مانند مدل جدید مصرف محتوا و پیشرفت‌های حوزۀ ارتباطات شکل داده‌اند؛ پیشرفت‌هایی که مدیون معرفی کابل‌های نوری و باقی تکنولوژی‌های ارتباطی جدید هستند.

در کل، تکامل شبکۀ توزیع محتوا را می‌توان به سه نسل نسبت داد که در هرکدام از این دوره‌ها قابلیت‌ها، تکنولوژی‌ها و مفاهیم جدیدی را به معماری شبکه معرفی کردند. دستاوردهای این سه نسل مختلف تضادی با هم نداشتند و در پی همکاری آن‌ها، شاهد کاهش شدید قیمت خدمات شبکۀ توزیع بودیم که از تبدیل‌شدن آن به نوعی تکنولوژی پرمصرف در بازار خبر می‌داد.

  • نسل اول: شبکۀ توزیع محتوای ثابت (Static CDN):محتوای توزیع‌شده (Content served): محتوای ثابت HTML و فایل‌های قابل دانلود؛
    روش ذخیره‌سازی (
    Caching method): گرفته‌شده از سرور اصلی؛
    هم‌بندی شبکه (
    Network topology): پراکنده؛
    اولویت‌ها (
    Agenda): عملکرد؛
    هزینه (
    Pricing): بسیار بالا؛
    مشتریان (
    Customer): بخش شرکتی؛
  • نسل دوم: شبکۀ توزیع محتوای متغیر (Dynamic CDN):محتوای توزیع‌شده (Content served): ثابت و متغیر (داینامیک) که شامل مدیا نیز می‌شد؛
    روش ذخیره‌سازی (
    Caching method): در بسیاری از موارد در منبع اصلی انجام می‌شد؛
    هم‌بندی شبکه (
    Network topology): منسجم؛
    اولویت (
    Agenda): عملکرد و در دسترس بودن؛
    مشتریان (
    Customer): بخش کسب‌وکار و سازمانی.
  • نسل سوم: شبکۀ توزیع محتوای چندمنظوره (Multi-Purpose CDN):محتوای توزیع‌شده (Content served): محتوای ثابت و متغیر برای گوشی و مدیای غنی و سنگین (مثل ویدئو)؛
    روش ذخیره‌سازی (
    Caching method): بیشتر محتواها از سرور اصلی گرفته می‌شوند؛
    هم‌بندی شبکه (
    Network topology): به‌شدت منسجم؛
    اولویت (
    Agenda): امنیت، عملکرد و در دسترس بودن؛
    هزینه (
    Pricing): اقتصادی؛
    مشتریان (
    Customer): هر شخصی که سایت دارد.

اهمیت سرعت وب سایت

بهترین کار برای درک نحوه عملکرد شبکه توزیع محتوا و اینکه چرا استفاده از آن اهمیت دارد این است که نگاهی به نحوه عملکرد شرکت خدمات دهنده میزبانی وب بیندازیم.
برای اینکه وب سایت خود را برای عموم مردم در دسترس قرار دهید باید فایل های ضروری آن را در سرور میزبان وب خود قرار دهید با این حال ترافیکی که وب سایت شما دریافت می کند تنها ترافیکی که سرور با آن سروکار دارد نیست.
وب سایت های دیگری هم هستند که روی این سرور میزبانی می شوند. مقدار ترافیک روزانه ای که این وب سایت ها دریافت می کنند روی میزان زمانی که طول می کشد تا بازدیدکنندگان شما به وب سایتتان دسترسی پیدا کنند اثر خواهد گذاشت.

آیا وب سایت کسب و کار شما به CDN نیاز دارد؟

خود را به جای کسی بگذارید که با جستجو در اینترنت قصد دارد روی محتوای شما کلیک کند. 10 ثانیه گذشته و هنوز صفحه شما روی گوشی هوشمند این کاربر باز نشده است. در دنیای اینترنت، 10 ثانیه یعنی یک عمر!
همین افراد حاضر هستند که 10 دقیقه برای فنجان قهوه خود صبر کنند، 2 ساعت در صف خرید بلیط فیلم مورد علاقه خود بایستند و حتی کمپ شبانه بزنند تا اولین کسی باشند که آخرین گوشی آیفون را خریداری می کند.
اما وقتی نوبت به دنیای اینترنت می رسد اگر در عرض 3 ثانیه نتوانند به محتوای وب سایت شما دسترسی داشته باشند، تا 40% این افراد منصرف شده و سایت را ترک می کنند.
مشتریان صبر کمتری در فضای اینترنت دارند چون می دانند که اگر نتوانند به یک وب سایتی خاص دسترسی راحتی داشته باشند، وب سایت های دیگری هم هستند که به آن مراجعه کنند. در دنیای واقعی، نمی توانند تو صف جلو بزنند تا به فنجان قهوه خود برسند.
آنها این گزینه را دارند که صف انتظار را ترک کرده و به کافی شاپ دیگری بروند. احتمالش هست که صبورانه منتظر بمانند تا اینکه به جای دیگری بروند و دوباره در صف انتظار دیگری برای سفارش خود بایستند.
در عصر تکنولوژی دیجیتال، مشتریان کنترل کامل اوضاع را در دست دارند. اگر در عرض چند ثانیه، به چیزی که می خواهند دست پیدا نکنند، شما را ترک کرده و وارد سایت رقیب می شوند. بنابراین سرعت وب سایت بسیار بسیار مهم است.
اگر هنوز هم به دلایل قانع کننده بیشتری در مورد اهمیت سرعت سایت نیاز دارید، ما در زیر لیستی از داده و اطلاعاتی ارائه کرده ایم که هیچ شکی در ذهن شما باقی نخواهند گذاشت:

  • گوگل، فاکتور سرعت را برای رتبه بندی وب سایت ها از سال 2010 در الگوریتم های سرچ خود قرار داده است.
  • 47% کاربرانی که در اینترنت جستجو می کنند انتظار دارند که وب سایت زیر 3 ثانیه لود شود
  • 1 ثانیه تأخیر در زمان لود وب سایت می تواند روی نرخ فروش شما تا 7% تأثیر بگذارد.

cdn به کسانی که در اینترنت جستجو می کنند کمک میکند تا سریعتر به سایت ها دسترسی پیدا کنند. به کمک CDN، هر مشکلی که با سرعت وب سایت داشته باشید رفع خواهد شد و مهم هم نیست که بازدیدکنندگان وب سایت شما از کجای دنیا هستند.

چطور CDN سرعت سایت را بهتر می کند؟

فرض کنیم که سرور میزبان وب شما در شهر دِنِور ایالت کُلرادو واقع شده و شما CDN ندارید.
اگر مشتری علاقه مندی از شهر لندن قصد داشته باشد که به محتوای شما دسترسی پیدا کند، باید همه فایل های ضروری شما را از کلرادو لود کند که در دنیای اینترنت، زمان زیادی می گیرد.
براساس شواهد آماری، 40% احتمال دارد که مشتری مورد نظر از لندن سایت شما را ترک کند.
حالا فرض کنیم که شما CDN دارید – چطور تجربه این کاربر را از سرچی که انجام داده تغییر می دهد؟
با توجه به تعریف فنی اولیه ای که از شبکه توزیع محتوا گفتیم، وقتی CDN داشته باشید، کاربری که از لندن هست از طریق نزدیکترین سروری که نسبت به او قرار دارد به وب سایت شما دسترسی پیدا می کند. حتی بسته به شرکت خدمات ارائه دهنده CDN، شاید در شهر لندن هم سرور داشته باشد.
طبق مطالعه ای که توسط KeyCDN انجام شده، استفاده از شبکه توزیع محتوا زمان لود وب سایت ها تا 50% کاهش پیدا کرده است (سریعتر لود می شوند).
مقایسه خوبی که می توانیم انجام دهیم این است که به CDN به عنوان لاین اضافی در بزرگراه اطلاعاتی (Information Highway) برای کاربران خود جهت دسترسی پیدا کردن سریعتر به وب سایتتان نگاه کنید.
در صورتی که فقط یک لاین باز وجود داشته باشند، هر چقدر کاربران بیشتری قصد بازدید وب سایت شما را داشته باشند، این تک لاین دسترسی کاربران بیشتر شلوغ خواهد شد و در نتیجه افزایش ترافیک، وب سایت شما برای دسته از کاربران غیر قابل دسترس می گردد.
در مقابل، اگر لاین های دیگری هم باز باشند، بقیه بازدید کنندگان هم از این خطوط برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند و وقتی ترافیک کمتری وجود داشته باشد، بازدید کنندگان وب سایت شما هم سریعتر به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند.
نتیجه نهایی رقم زدن تجربه کاربری بهتر و متعاقبا مشتریان خوشحال تر و راضی تر خواهد بود.
بنابراین، با در اختیار داشتن CDN

5سایت برتر بت

سایت پیام صادقیان چند سالی است که به فعالیت پرداخته و در زمینه ورزشی و کازینویی در دسترس کاربرانی قرار گرفته که طرفدار پیش بینی و شرط بندی هستند . نکته ای که باید در مورد سایت فوتبال پیام صادقیان بدانید این است که این سایت صرفا یک سایت فوتبالی نمی باشد و بر خلاف تصور شما امروزه در زمینه بازی های کازینو هم پیشرفت های چشم گیری داشته است . در واقع می توان از این سایت به عنوان یک سایت جامع در زمینه شرط بندی نام برد . سایت پیام صادقیان با کمک گرفتن از روش های مختلف توانسته به مراتب کاربران زیادی را برای خود فراهم کند . برتری حضور کاربران حرفه ای را در بخش کازینو بهتر می توانید درک کنید . بازی های کازینو هر سایت شرط بندی علاوه بر اعتبار نیاز به کاربران زیاد و حرفه ای دارد تا بتواند موج جدیدی از شرط بندی را برای شما رقم بزند . قبل از این برای اعتبار و الگوریتم های مورد استفاده بحث کردیم و دیدید که در سایت شرط بندی پیام صادقیان همه چیز برای تجربه ای پول ساز برقرار می باشد .

سایت پیش بینی تو تو

سایت پیش بینی تو تو ورزشی فوتبالی می باشد . با شروع فصل جدید فوتبالی وبتو علاوه بر کری های معمول ، نکته تازه ای هم به شور و شوق دنبال کنندگان این ورزش افزوده است . سایت پیش بینی و بتو یک سایت معتبر می باشد که چند سالی است که در زمینه ورزشی و بازی کازینویی موفق شده که کاربران زیادی برای خودش جذب کند .

اساسی ترین و مهمترین ملاک برای انتخاب سایت پیش بینی وبتو ، مقدار ضرایب آن سایت می باشد و مسلما تمایل افراد به سایت هایی با ضرایب بالاتر بیشتر است. زیرا همه به فکر سود بیشتر هستند . سایت وبتو همیشه بالاترین ضرایب را در بین برترین سایت های جهان دارد که حتی ضرایب آن از یزرگترین سایت جهان یعنی بت هم بالاتر است .

سایت شرط بندی بت کارت

سایت بت کارت به عنوان یکی ازسایت های شرط بندی در سال 2013 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد . پایگاه اصلی بتکارت در شهر لندن گزارش شده است . سایت بت کارت در سال 2017 اسپانسر تیم رئال مادرید را بر عهده گرفت و همین امر سبب معروفیت سایت شد . سایت بت کارت توسط شرکت بت کانسترانک در طراحی سایت های شرط بندی فراهم کردن محیطی جذاب ، قابل فهم برای سایت های شرط بندی است تا کاربران امکان دسترسی آسان به تمامی امکانات سایت را داشته باشند .

سایت شرط بندی بتکارت گزینه مناسبی برای سایت بازی انفجار و از آنهم مهمتر سایت پیش بینی می باشد . شما با در اختیار داشتن این گزینه می توانید خیلی سریع تر به سود های واقعی دسترسی داشته باشید .

سایت شرط بندی سوپر بت

سایت شرط بندی سوپر بت از مواردی است که قرار هست با نگاه کارشناسی به آن بپردازیم و ببینیم ، که اصولا سایت سوپر بت شرط بندی یا پیش بینی بدون محدودیت بازی های شرطی ، دارای چه معنا و مفهومی است و تفاوت آن با سایت های شرط بندی محدود چیست ؟

یک سایت معتبر می باشد که تمام امکانات شرط بندی را برای علاقه مندان سایتش فراهم کرده است . یکی از مواردی که در سایت سوپر بت پیش بینی فوتبال هم از اهمیت بالایی برخوردار است و از جمله مواردی که به طور قطع از بارز ترین نشانه های معتبر بودن یک سایت شرط بندی ایرانی یا خارجی ، چه به صورت سایت شرط بندی عادی و چه به صورت سایت شرط بندی سوپر بت ، می باشد .

سایت شرط بندی ای بی تی 90

ای بی تی 90 یکی از سایت های شرط بندی با سابقه ایرانی می باشد . مدیریت ای بی تی 90 با ساشا سبحانی است . بدون شک اسم این سایت ها بارها شنیده اید که خب این به تبلیغات اصولی و شرایط فوق العاده ای مربوط می شود که مدیریت سایت توجه ویژه ای به آن ها داشته است بدون شک با مدیریت این سایت تا حدودی شناخت دارید .

ساشا سبحانی به عنوان یک آقازاده لاکچری در راس مدیریت این سایت قرار گرفته است . و با توجه به رفاقت نزدیک او با مونتیگو اثبات می شود که سایت او یکی از نمایندگی های بی نظیر از مجموعه سایت های مونتیگو می باشد .

شما برای سایت ای بی تی 90 می توانید به جز پیش بینی فوتبال به 21 رشته دیگر دسترسی داشته باشید